Eclíptica 2010, el concert


























Ja m'han arribat el flyer i el cartell de l'Eclíptica d'enguany. Al final a l'oficina del GTS s'han decidit per una de les imatges que havia proposat l'any passat, la de la cúpula. Tota una feinada d'anar perfilant manualment cercles de llum, ja us ho asseguro! Estic segur que un jovencell programador de 3D, capaç de resoldre-ho amb una simple ordre, se'n fotria del meu rústec sistema. Aquí és quan li cridaria l'alto i el reptaria: Aviam, xitxarel·lo: t'hi veus amb cor de pintar aquesta imatge a l'oli?

Això del disseny té moments de gran diversió, com el de veure si la imatge funciona damunt d'uns hipotètics suports. Fins i tot li vaig fer emprovar a la meva model virtual de samarretes!


Queda dit:
el 17 de Juliol a Castelltallat hi ha doble concert i observació del cel

Adjunto el mapa que vaig fer dels accessos a l'Observatori

3 comentaris:

LEBLANSKY ha dit...

Doncs fa molt bona pinta, i em penso que la Carme i jo ens apuntarem (encara no li ho he dit, però segur que s'anima). A veure si aconsegueixo més colla...

Carme J ha dit...

Oooh,..... bé, encara no m'ho han dit, però m'encantaria anar'hi i m'apunto amb tota seguretat!!!
Gràcies.

en Girbén ha dit...

Leb i Carme: encantat estic de què la barana que no us sap separar també passi per aquí!

Sereu molt benvinguts al cel de l'Eclíptica; tot i que no puc garantir la visió d'extraterrestres!