Dalton Ghetti

El meu cunyat Jordi m'envia un d'aquells típics correus de
Nosésihoconeixesperòcrecqueetpotinteressar...


Així és com conec la feina maníaca del Dalton Ghetti amb el grafit dels llapis.


En cosa de mitja horeta de gratar la punta d'un llapis de fuster ja l'he emulat les seves minatures;
al minaturisme diletant és al que em dedico.

Això de la A sense matar-m'hi massa;
que amb una mica de dedicació (i fent alguna petita trampa)
de la punta d'un llapis pot sortir un sanjosé o una mossa del Giacometti.



7 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Doncs trobo que en només mitja hora (què és mitja hora al llarg d'una vida?) te n'has sortit molt bé. I el Giacometti, impressionant.

en Girbén ha dit...

Lluís, 1/2 hora la A, i el Giacometti és pur fotoxof.
En front del monumentalisme pop oficial m'agrada el miniaturisme.

Jordi F.C. ha dit...

No sé perquè, però sabia que si no ho coneixies acabaries provant de fer-ho. I no m'he equivocat. ;)

Galderich ha dit...

Girbén,

Insisteixo amb en Lluís; déu ni dó la A en mitja hora!

No ho provaré que conec les meves limitacions però realment, hi ha gent pel món que perd el temps molt diferent del com el perdo jo!

en Girbén ha dit...

Jordi, apart de què l'experiència fonamenta el saber, cal estar preparat per a tot: imagino al tal Dalton a la presó tallant un pistola molt més convincent que la del Woddy Allen.

en Girbén ha dit...

Galderich, una broca de 0'75 mm muntada en un portamines, una serra de marqueteria de fil i una llima d'ungles: aquestes han sigut les eines. Més via i uns millors acabats els hauria aconseguit amb les micro-fresses del meu veí dentista.

Clidice ha dit...

xulo! a mi les miniatures "me pueden", malgrat que la cosa no sol passar d'un mer "mira que sé fer" :)

(no hi ha dret que publiqueu quan no hi sóc, ara se'm gira una feinada de por! :P)