Mi Frida sufrida, la biosong

Mentre vaig fent per l'estudi repasso, cronològicament, trenta anys de música recopilada en K7's gravats de la ràdio. I, ara aquí, ara allà, vaig trobant-me perles o turqueses que, malgrat haver perdut un tant de la seva lluïssor pel fregadís (amb els K7's ja se sap), encara fan molt de goig emocional. Ara, quan corria pels primers noranta, he recuperat la Frida sufrida dels mexicans Sergio Arau y sus mismísimos ángeles; un impressionant tema on -en poc més de quatre minuts- repassen sencera la vida de la Frida Kahlo, amb el mateix esperit que en un biopic però cantada y reconcentrada.
En un tres i no res ja la tinc al YouTube i no puc estar-me'n de penjar-la aquí... Que soni també al meu altre estudi allò de què... en amores fuiste todita una ficha!




4 comentaris:

Lluís Bosch ha dit...

Recordo que havia sentit aquesta cançó, força espectacular. Em recorda una mica els "Fabulosos Cadillacs", no sé si hi deu haver alguna connexió.

Clidice ha dit...

M'agrada, m'agrada molt, gràcies!

en Girbén ha dit...

Lluís, pel que veig a la seva Web, el Sergio Arau és un polifacètic que no s'acaba amb el rock (divertit el seu tema "Desde que tienes computadora"). És alhora un pintor competent (t'interessaran el seus angelets bel·licosos d'inspiració mexicana), i també cineasta amb preocupacions socials; el cartell de “A Day Without a Mexican” és ben explícit.

en Girbén ha dit...

Clidi, ja m'ensumava que l'activa i lliure Frida havia d'agradar-te.