El ressò de les notícies



La campana de Sant Salvador

Accessible campana en una ermita rupestre.
St. Salvador de Margalef, El Montsant


Les campanes fan que les notícies, les bones i les tristes, arribin lluny.
Avui faig volar aquesta -una de les més commovedores que conec-, amb gran alegria.
Si merèixer una crítica ja és tota una notícia, si és bona vols que ressoni l'agraïment.
Poc enmig del no res és molt; doncs això!


No sé quan, tal vegada entrant l'any vinent, hi haurà una presentació del Tanenllà;
suposo que a la Central del Raval. Ja us n'informaré.

Que no sigui dit que les campanes em són estranyes...
aquí de campaner als anys seixanta amb ma germana.

18 comentaris:

SergiC ha dit...

Ara si que tindré oportunitat de que em signis el meu, si es que m'arriba.
Felicitats.
Una crítica molt esperonadora.
Tan sols una incidència: pàgines i preu estan errats l'un per l'altre!

Clidice ha dit...

caram! llegit així em sembla que vaig a posar el meu exemplar a la caixa forta :D

en Girbén ha dit...

Sergi, em sentiré molt honorat de signar el teu Tanenllà!
I ara imagino aquest rar llibret de 17'5 pàgines... La veritat és que m'havia passat desapercebut.

en Girbén ha dit...

Clidi, que de lladres dels mildimonis només n'hi ha un; i no sembla interessat per llibrets com aquest.
I au si no ets bona tu a l'hora d'empènyer les coses en les que creus de tot cor!

Galderich ha dit...

Girbén,
També el posaré a la caixa forta! ;-)

en Girbén ha dit...

Galderich, un escamot de selectes lladregots internacionals -amb un pla perfecte i anant a per totes- t'espanyarà la teva estimada caixa forta.
Estalvia-t'ho penjant-hi una noteta que els avisi de què el llibre que tant cobegen el poden trobar a les bones llibreries (o encarregar-lo..., com una colla de gentils ha decidit).

Galderich ha dit...

Ha, ha... per això no marxo ni a Berlín ni a Brussel·les, per a preservar tant preuat tresor!

Afortunadament no tinc caixa forta que els llibres no els ha agafat cap dels lladregots que han passat per casa!

I si, les llibreries el tenen i es fa una presentació valdrà la pena que els qui no tinguin la sort d'haver-lo vist (i pels fetitxistes, signat) vagin a la Central o on sigui a comprar-los i sobretot, a gaudir-lo!

Per cert, la campana es feia sonar quan hi havia un fet excepcional. La crítica és justa i molt encertada. Per això és excepcional?
Pensem-hi.

lolita lagarto ha dit...

com diu en Garderich, pensem-hi..

enhorabona pel llibre i pel ressó, encara no el conec i ja en tinc ganes, espero que me'n signis un a la Central.. aviat espero..

en Girbén ha dit...

Galderich, ara remoc fort el batall de la campana pel teu Pensem-hi.
No m'importa tant l'elogi (i que provingui d'un diari que mai compro ni llegeixo em plau per com assenyala la magnitud de la complexitat), com aquest burxar en els arguments del perquè uns sí i d'altres no.
I que consti que -sabent que no em pertoca i defugint la preeminència-, segueixo sospirant per l'equanimitat a l'hora d'atribuir dels mèrits de cadascú.

en Girbén ha dit...

Lolita, les teves ganes corresponen a les meves.
I ja veus com el Pensem-hi del senyor Galderich resulta una llança llançada al cor de la crítica mandrosa, per no dir obedient.

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Fa goig. Enhorabona!

Allau ha dit...

Girbén, felicitats pel reconeixement! Me n'adono (amb vergonya) que encara no el tinc, m'afanyo a esmenar l'error. Ja avisaràs de la presentació, tot i que espero tenir-lo signat abans.

en Girbén ha dit...

Si que en fa, Xiru, de goig; i no perquè sigui elogiosa (que també) sinó perquè es veu que no està escrita a la babalà.

en Girbén ha dit...

Allau, el Tanenllà és un llibre que permet -i exigeix- l'excepció de signar negre sobre negre. Cosa que faré amb molt de gust.

marta (volar de nit) ha dit...

Pensem-hi i...Felicitats! Ara tocarà buscar el llibre i gaudir-ne. És una bona notícia per una compradora compulsiva com jo.

en Girbén ha dit...

Marta, tot i que el Tanenllà tracti d'un altre món, no et pensis ara que és res de l'altre món.

Eulàlia Mesalles ha dit...

Quan sigui la presentació ens ho fas saber, eh?

Felicitats per la crònica, fa de bon veure!

en Girbén ha dit...

Eulàlia, per a la presentació tinc preparada una performança la mar de bonica.
Oi tant que abans avisaré als amics!