Sals de plata vs. píxels



20 comentaris:

Clidice ha dit...

Només per tornar-te a veure dalt de tot del blogroll li estic agraida al Leb. Una abraçada.

en Girbén ha dit...

Clidi, maca, l'apunt serà una excepció en pro de la solidaritat amical que sempre defensaré; voler deixar constància d'un sentiment partícip.

Allau ha dit...

Caldrà agrair-ho més aviat a en Pix, que ha aconseguit treure't la son de les orelles. Que et sigui lleu la reaparició.

en Girbén ha dit...

Allau: res de son! Només l'exigent immersió en les meves fantasies analògiques -a cop pacient de paper i llapis- m'ha foragitat de l'espai que ens és comú.

jomateixa ha dit...

Resulta que el pix també fa coses bones, encara que ho faci sense voler... encara hi ha esperança!

marta (volar de nit) ha dit...

Aquí en Pix m'ha agradat ;)

lolita lagarto ha dit...

si Sísif pixelés el cap...!
abraçada de pop!

matilde urbach ha dit...

Visca el pix dels trons!

Galderich ha dit...

Estic d'acord amb els companys. Aprofitem qualsevol moment de gaudi, encara que sigui efímer perquè està sostingut per una amistat més enllà de la temporalitat d'un mitjà com els blocs!

Astrum ha dit...

Electrons... sí... electrons degenerats d'una nana blanca!!!!

Ferran Guerrero ha dit...

Sigui el que sigui, benvingut, per una estona, per sempre, o el temps que duri, sempre es benvinguda una entrada amb el teu Art

Brian ha dit...

Si amés a més de ser esfèric, en lloc de empènyer muntanya amunt només l'havia de fer rodolar pel pla, Sísif podia sentir-se raonablement satisfet.

maite mas ha dit...

Girbén,

Benvingut ni que sigui per a un pas efímer, no com la eterna pedra que ha d'empènyer Sísif.

Puigmalet ha dit...

Només aquí es podia afirmar que els píxels són esfèrics. Ben retrobat, Girbén!

Lluís Bosch ha dit...

Em temo molt que has fet un extra a propòsit del Pix, però cal reconèixer que has sabut dur l'aigua al teu molí. Jo ho pretenia, però al teu costat m'he quedat curt.

Carme J ha dit...

Una abraçada Girben,
El que ha unit els blogs, no ho separarà un Pix qualsevol!

LEBLANSKY ha dit...

Girbén, ben (ben ben ben) tornat!!!

en Girbén ha dit...

Moltes, moltes gràcies a tots! Ja veieu que, com el Blanco Herrera, aquell amic del Peret, "No estaba muerto que estaba de parranda..."
Déu-ni-do quina feinada organitzar tot això (oi Leb?), resistir i donar-ne testimoni (Eulàlia), il·lustrar-ho a la defensiva (Lluís), "Pixar de nit..." (insuperable Marta)...; si fins s'ha remenat la Lolita... I sort n'hem tingut de la cosina de la Clidi, la violenta del piolet!

Abans de tornar a la meva feina analògica vull assenyalar un fet que em fa pensar que rere les màquines i els píxels hi ha una ànima. Quan vaig fer l'entrada de comiat, l'editor del blogger m'indicava que, entre els dos blocs, ja havia exhaurit el 50% dels meus recursos d'emmagatzematge de dades...
Amb sorpresa, ara quan hi he tornat, veig com m'indica que només n'he usat un 34% !!! Què ha pogut passar???

Apa-li: a empènyer els nostres blocs!

Eulàlia Mesalles ha dit...

Renoi!!! Ara me n'adono!
Acabo de fer una volteta, he estat repassant tota la moguda d'ahir revisitant blogs, comentaris... i vaig estar tan embolicada que no vaig deixar cap comentari al meu estimat Foravial!!!

Ha estat genial retrobar-te, tot i que sigui efímer.

Està bé, demostra que el món analògic no està -del tot- renyit amb el virtual. I ves, potser és això el que preteníem amb això del PIX, a més de passar-ho bé.

Una abraçada!

en Girbén ha dit...

Estàs més que disculpada, Eulàlia.
Renoi és el que dic davant la feinada que ahir s'et va girar!
Ja ho sap el món, això dels nostres jocs eixelebrats?