L'enigma 131

El modern enigma de les 131 bossetes m'ha llamat tant l'atenció com per traduir-lo gràficament.

Qui estigui encuriosit per les més extremes llegendes urbanes que no es perdi  aquest apunt de la sempre recomanable NATIVA: La lògica y la curiosidad.

Afegiré que un parent proper, un dia que devorava una burgesa de Cal King, va notar una severa molèstia al bel del paladar, alguna cosa allí clavada. Malgrat la sang es confongui amb el ketchup (i potser d'aquí l'atractiu del tomaquet barroer), un cop a la consulta del metge -un home curós i fidel al seu jurament hipocràtic-, va resultar que aquella estella era un incisiu de rata... De RATA!
No cal que expliqui com l'empresa mundial va resoldre el problema: Un bon grapat de calerons i no hi ha boca que no calli.

13 comentaris:

Enric H. March ha dit...

Segur que és una manipulació. No hi pot haver cap altra exolicació.

en Girbén ha dit...

Um..,, Enric...
Aquesta Exolicació que dius: És un feliç neologisme o és un embull amb el puto miniteclat?
Sigui d'on sigui d'on provingui la trobo preable: Exoplicació:referència perifèrica que ajusta el sentit d'una exprassió.

Enric H. March ha dit...

Com te'n fots! :D

joan gasull ha dit...

quin mal gust no treure les dents a les rates ababs de cuinar-les.

en Girbén ha dit...

Disculpa, Enric, no creus que és un buit per a sucar-hi ketxup???

en Girbén ha dit...

Joan, haurem de suposar que aquella expressió de "fer dentetes" deu provindre d'aquí, de cal King.

Aris Tofeles ha dit...

ja ja que bo. Jo vaig llegir que un periodista alemany es feia passa per turc i demanava feina als burguer kings i després no seguia cap norma de les que li havien explicat. En molts casos, quan ho detectaven ja havien passat dies...

Aris Tofeles ha dit...

per cert, la meva experiència personal i fa poc, questió d'un mes.
En un cartro de cereals Kellogs , em va sortir una cosa en forma d'os o closca que quasi em trenca una dent.
Per mandra no he fet res, només que ja no compro cereals kellogs.

en Girbén ha dit...

Aris, teníem les dents del King i ara ja tenim el crani dels teus Kellogs...
Si perseverem acabarem tenint la bestiola sencera.

Sedna a Bord ha dit...

Ni Kellogs ni Burger King, prenc nota...

en Girbén ha dit...

Una bona conclusió "NO LOGO" seria un arrosset amb baldanes, ¿no creus?
És que ja el flairo, fent xup-xup arran del Barranc de l'Encantada..., la felicitat mateixa!

lluís ha dit...

Ben curiós el cas.
L'altre dia vaig llegir el cas d'engany del sociòleg Diederik Stapel que s'inventava les dades dels seus estudis de sociologia ja que els resultats reals que obtenia eren massa complicats. Afirmava que les revistes li demanaven simplicitat i que ell buscava l'estètica, una recerca de la bellesa enlloc de la veritat.

en Girbén ha dit...

De l'espessa boscúria sociològica, Lluís, jo no goso traspassar la clariana oberta pel Pierre Bourdieu.
Diga'm anacrònic... Però vaig amb un fanalet significatiu!